Dag 3 en 4

1 mei 2018 - Florida, Verenigde Staten

Dag 3: Miami Downtown was ons doel. Bayside Park met de leuke kleine winkeltjes én  het Hard Rock café. Daar hebben we heerlijk gelyncht, want we hadden enorme honger gekregen na onze ‘Thrilling JetBoat’ ride! Met een grote speedboat over de wateren voor Miami. Super tof! En super nat zijn we geworden. 🤣 Maar wel erg gelachen!

In de avond wilde we nog even naar de grote Dolphin Mall. Ging bijna dicht toen we daar aankwamen. Dus het sfeertje geproefd ipv uitgebreid geshopt.

Dag 4: een volle dag... op naar de Keys! Eerst richting Key Largo voor weer een boottocht. Daar aangekomen bleek de boot defect. Super jammer dus! Maar dat gaf ons 2 uur speling zodat we de rest wat rustiger aan konden doen. Dan maar op naar onze volgende doel... keylime pie. Hét taartje van de Keys. Gegeten in een schattig tentje op Islamorada. Op weg naar KeyWest passeerde we onze slaapplek voor de nacht. Een RV resort aan het water. Leuk relaxed sfeertje. Ingecheckt! En verder...😀 Naar Sombrero Beach voor de lunch. Schijnt het mooiste strandje van de Keys te zijn. Was idd prachtig.... maar of het de mooiste is?!

Nu richting KeyWest.... voor the souternmostpoint... een monument op het zuidelijkste puntje van Amerika. Die plek is dichterbij Cuba dan Miami. In de rij voor dé foto... lekker toeristisch. In KeyWest start de highway 1. Daar een foto van het bord... the marker 0. We hebben er een heerlijk ijsje gegeten. Rondje door het stadje en nu wachten op de Sunset die daar super mooi is. Op Mallory Square komen allerlei straat artiesten. In de tussentijd gaat de zon onder. En is die weg... verdwijnt iedereen weer in het stadje.

Lange dag.... maar wat een mooie dag ook weer. Op naar dag 5! 😊

1. Olga:
    1 mei 2018
    Steel en pik alles van die ludieke straatartiesten. Wat doen ze zoal, eigen belang, ga ik het in Rotterdam doen. Klinkt voorwaarts en super!!
  2. Veer:
    Enjoy! x
  3. Mamma Maria:
    1 mei 2018
    Wat spannend leuk mooi , indrukwekkend geweldig xxx