Dag 1 en 2 🌴😎

29 april 2018 - Florida, Verenigde Staten

Zo dan eindelijk tijd voor een kleine update! ;)

Onze reis dag is helemaal goed gegaan. Om 4 uur waren we allemaal wakker, en allemaal lekker hyper. Om 5.15 richting Brussel, waar we bij Antwerpen nog even in een fijne file belandden. Maar op tijd voor onze vlucht naar Heathrow. Aangekomen in Londen moest alles best snel. Want maar 1,5 uur om onze andere vlucht naar Miami te halen. Snel door alle controles en gelukkig op tijd om te boarden. Daar gaan we dan, 10 uur vliegen. Pascal, Ben, Alesia en Janine zaten naast elkaar en ik zat alleen 2 rijen voor hen. Lekker rustig ;) Eigenlijk gingen de uren best snel. Met je eigen tv en 1500 uur entertainment hebben we ons best vermaakt. Aangekomen in Miami zagen we regendruppels op de ramen We waren vlot door de douane, iets minder vlot ging het bij de koffer band. Daar kwam de koffer van Ben maar niet. Gelukkig zagen we de koffer naast de band staan na lang zoeken. Op naar de huurauto! Net een snoepwinkel, want we mochten zelf kiezen. Grote hilariteit.... want we hebben een lekkere pornobak... een grote Dodge. Met alles erop en eraan. Echt te gek! Een fijn hotel vlak naast het vliegveld, dus we kunnen de landende vliegtuigen bijna aanraken! Heerlijk geslapen, wat wil je na ruim 24 uur wakker zijn ;)

Dag 2: Na een lekker, maar simpel ontbijt op weg in onze pornobak naar Little Havana een wijk in Miami. Rum en Cubaanse sigaren gekocht. Op naar Miami Beach....!!! Hoe tof om daar lekker even op het strand te liggen :) Een rondje Miami, goed de sfeer proeven. Om 15 uur gingen we met de Ducktour. Een boot als een de Splash in Rotterdam. Erg leuk! Erg Amerikaans met veel show en entertainment. Blije koppies van de kids. :) Wij ook blij dus!

Na de Tour weer naar het hotel. Daar pasta gemaakt met 1 pan! Hoe Crea! Nog even naar Miami Beach om het Art Deco district in kleur verlicht te zien. Prachtige stad Miami! Bij thuiskomst meteen naar bed....moe maar voldaan!

1. Sandra Suijk:
    29 april 2018
    Geweldig om te lezen!!!! En hoe cool die auto 😄 klinkt super!!! Geniet ervan....want als jullie 1e 2 dagen al zo waren kan het alleen maar beter worden! Geniet ervan! ❤️
  2. Mamma Maria:
    29 april 2018
    Dat klinkt al goed is de sfeer ook goed ! Ben erg benieuwd in de rest wat er nog komt !veel liefs van uit krimpen 💋💋👍🏻
  3. Veer:
    Whoop whoop! Dit klinkt goed allemaal! Enjoy! xx