Voorpret of voorstress???! ;)

26 april 2018 - Krimpen aan den IJssel, Nederland

De laatste week voor het vertrek hebben we het stiekem drukker dan ik had gedacht. Koffers pakken, laatste klusjes in huis, wassen draaien, kids nog naar school en nog wat werken hier en daar...

Morgen nog heel even druk maar dan heerlijk genieten! Het reisplan is compleet en we hebben er zin in! Nog 1 nachtje 'gewoon' slapen en dan......

Ik hou jullie op de hoogte en probeer regelmatig verslag te doen van onze reis.

Liefs Carola :)

1. Sandra Suijk:
    26 april 2018
    Succes!!! Jullie zullen een prachtige reis maken! Geniet ervan en geniet van elkaar vooral tussen de volle reisagenda! 😊
    Maar doe vooral voorzichtig!!👆🏻

Dikke kus van je zus!!
  2. Liesbeth.:
    Heeeeeeeeel veel plezier!
    Ga volop genieten van al het moois wat jullie mee gaan maken, van het land én van elkaar.
    Doe voorzichtig, kom heelhuids weer thuis, met een koffer vol verhalen en ervaringen die niemand je ooit meer afpakt.
    Dikke XXXX voor jullie!
  3. Mamma Maria:
    26 april 2018
    Lieve familie ik weet zeker dat het prachtige droom reis zal worden met vele mooie momenten die ik ga volgen !ik gun jullie deze mooie reis ook al ben ik niet uitbundig !maar moeders zitten altijd tussen gevoel van zorgen en vreugde! Goede reis en pas goed op elkaar⁉️Ik hou van jullie 💋💋💋💋💋💁‍♀️
  4. Mamma Maria:
    29 april 2018
    Heb je al fotos of iets degelijk geplaatst mammamaria